حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2868×
برگزاری مراسم بزرگداشت شهید هنیه و حاج فواد شکر در پارسیان
۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
شناسه : 24981
بازدید 50
4
مراسم ترحیم و بزرگداشت شهید اسماعیل هنیه و حاج فواد شکر با حضور امام‌ جمعه، سرپرست تبلیغات اسلامی و مردم در شهرستان پارسیان برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پارسیان، مردم انقلابی و مومن پارسیان شب گذشته مراسم بزرگداشت و ترحیم شهید اسماعیل هنیه و شهید حاج فواد شکر را با حضور اقشار مختلف مردم برگزار کردند.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل نیا در این مراسم که در مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام برگزارشد ضمن تبریک و تسلیت شهادت این دو فرمانده مجاهد جبهه مقاومت گفت: تاریخ نشان داده است که خون شهید درخت مقاومت را تناورتر خواهد کرد.

ایشان افزود: نتانیاهو یک اشتباه وحماقت بزرگی مرتکب شد که موجودیت رژیم اسراییل را کاملا به خطر انداخت و جبهه مقاومت هرگز مکان امنی را برای صهیونیست ها باقی نخواهند گذاشت.

تجمع نماز گزاران جمعه پارسیان درمحکومیت ترور شهیدان اسماعیل هنیه و حاج فواد شکر

همچنین مردم مومن وانقلابی شهرستان در محکومیت ترور ناجوانمردانه شهیدان بزرگ مقاومت اسماعیل هنیه و حاج فواد شکر ضمن برگزاری تجمع باشکوه با شعارهای کوبنده خود این اقدام را محکوم و از جبهه مقاومت خواستار انتقام سخت ازرژیم تروریست صهیونیستی شدند.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.