حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2945×
برگزاری مراسم بزرگداشت شهادت سید حسن  نصرالله در مدارس ابوموسی
۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۹:۵۲
شناسه : 26067
بازدید 57
3
برگزاری مراسم بزرگداشت شهادت سید حسن نصرالله در مدارس ابوموسی مراسم بزرگداشت شهادت سید حسن نصرالله در مدارس ابوموسی برگزار شد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله مراسم بزرگداشتی در مدارس شهرستان ابوموسی برگزار شد.
در مراسمی که دبیرستان دخترانه شهدای خلیج فارس برگزار شد حجت الاسلام و المسلمین حسنی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابوموسی به عنوان سخنران به ایراد سخنرانی پرداخت.
وی اظهار کرد: استادگی و مقاومت در برابر دشمنان بهترین راه برای پیروز شدن بر آنهاست. همان طور که خواندن درس به نوعی مقاومت در برابر جهل و نادانی است و اگر فرد آن را رها کند به علم دست پیدا نمی کند و باید با صبر و ایستادگی به آن دست پیدا کند مبارزه با دشمن هم اینگونه است.
سرپرست تبلیغات اسلامی ابوموسی گفت: این طور نیست که اگر شما دشمن را رها کنید آنها هم شما را به حال خودتان بگذارند بلکه دشمن اگر در عرصه میدان نظامی اقدامی نکند این اقدام را در عرصه میدان فرهنگ انجام می دهد و سعی می کند افراد جامعه شما را آنگونه که دوست دارد تربیت کند و پرورش دهد.
وی درباره شخصیت سید حسن نصرالله خاطر نشان کرد: سید حسن نصرالله با رهبری جهادی خود بر حزب الله لبنان توانست این گروه کوچک را به یک نهاد قدرتمند و تاثیر گذار هم در لبنان و هم در جبهه مقاومت تبدیل کند که در راه مبارزه با رژیم اشعالگر صهیونیست اقدامات مهم و تاثیری گذاری انجام دهد و آنها را در چندیدن نبرد شکست دهد.
حجت الاسلام و المسلمین حسنی خاطرنشان کرد: افراد بزرگ در دل همین جامعه کوچک یعنی مدرسه پا به عرصه میدان های مختلف می گذارند و شما دانش آموزان امیدهای آیند این مرز و بوم هستید که می توانید با رشد در زمینه های محتلف علمی و فرهنگی در جامعه کارهای بزرگی انجام دهند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.