حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2872×
برگزاری دومین نشست گعده امامان محله شهرستان بندرلنگه
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴
شناسه : 9944
بازدید 79
3
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه: دومین گعده امامان محله شهرستان بندرلنگه در محل اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حلافی منبع : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه، دومین گعده امامان محله شهرستان بندرلنگه با هدف بررسی کاهش آسیب های اجتماعی محله در محل اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.
حجت‌الاسلام خلیفاوی رئیس تبلیغات اسلامی بندرلنگه، در میان امامان محله، گفت: به بهانه لبیک به فرمان حضرت آقا و با هدف هم افزایی و هم گرایی و انتقال تجارب در زمینه خدمت رسانی به مردم از طرف مسجد گعده ها تشکیل می‌شود و بعد از تشکیل به تدریج هم اهداف کلان ارتقای شبکه امامت در آن محقق می‌شود و هم بخش عمده فرایند توانمند سازی در آن شکل می گیرد.

وی توضیح داد:وجود حلقه های میانی را واقعیت موجود صحنه دانست و اظهار داشت: این هنر خود امام را می طلبد که چقدر بتواند از ظرفیت حلقه های میانی استفاده کند. استفاده درست از این موقعیت و پایه کار آوردن آنها برای حل مسائل محله به عهده امام محله است.

حجت‌الاسلام خلیفاوی عنوان کرد: ما باید به سراغ حلقه های میانی برویم و منتظر نباشیم که آن ها به سراغ ما بیایند و برای آنها تبیین کنیم که مسجد باید و مأمن و پناه مردم باشد و مردم باید مسجد را به عنوان حلال  مشکلاتشان بدانند.

در ادامه نشست، امامان شهر و روستای این شهرستان، مسئلۀ اولویت‌دار را شناسایی ظرفیت‌ها و تهیه اطلس فرهنگی و تبلیغی محله خود دانسته و راهکارهای پیشنهادی خود را برای حل این مسئله بیان کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.