حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2872×
برگزاری جلسه کارگاه مساجد تخصصی شهرستان بندرلنگه
۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶
شناسه : 13270
بازدید 69
5
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه خبر داد: سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه از برگزاری جلسه کارگاه تخصصی مساجد شهرستان بندرلنگه خبر داد.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حلافی منبع : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی بندرلنگه،جلسه کارگاه مساجد تخصصی با حضور روحانیون مساجد و سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه در محل دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام دکتر اسماعیل نیا امام جمعه شهرستان بندرلنگه با بیان نقش و اهمیت و جایگاه مساجد در رشد و پرورش استعدادهای دینی و قرآنی آحاد ملت افزود: مساجد جایگاه مهم و ویژه ایی دارند،شناخت اهمیت و جایگاه مساجد بسیار حائز اهمیت است. مساجد از اوایل انقلاب تاکنون همواره پایگاه مهم و ارزشمندی برای رشد و ترویج ارزش های دینی و انقلابی است.

حجت الاسلام دکتر اسماعیل نیا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این مطلب که مساجد همواره از ابتدای انقلاب تاکنون سنگر مهم اعتقادی و در صف مقدم مبارزه با جنگ نرم دشمن خاطر نشان ساخت: دشمن در جنگ نرم خود همواره اعتقادات دینی و مذهبی را نشانه می گیرد و مساجد نیز در خط مقدم مبارزه با جنگ نرم دشمن قرار دارد. پی بردن به نقش و جایگاه مساجد بسیار حائز اهمیت است.مبلغان و مبلغات با استفاده از روش های نوین تبلیغات و علم روز و همچنین مخاطب شناسی سعی در جذب حداکثری نوجوانان و جوانان به مساجد نمایند.

حجت الاسلام خلیفاوی سرپرست تبلیغات اسلامی بندرلنگه در ادامه جلسه گفت: مساجد همواره پایگاه مهم اعتقادی و اجتماعی است. استفاده از ظرفیت مساجد در فرهنگ سازی دینی بسیار حائز اهمیت است. امروز بچه مسجدی ها پیشرو در مسائل و انجام فعالیت های کشوری و لشکری هستند. و این ظرفیت عظیم انقلابی به برکت خون شهدا و رهبری امام و رهنمون های مقام معظم رهبری است.

وی گفت:‌ فرهنگ سازی در زمینه جذب نوجوانان و جوانان به مسجد و استفاده از ظرفیت عظیم مسجد در کاهش آسیب های اجتماعی بسیار موثر است. و جا دارد که از این ظرفیت عظیم استفاده شود.

سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه با اشاره به این مطلب که ظرفیت عظیمی در جهت رشد و اعتلای فرهنگ دینی در ارتباط با مساجد وجود دارد خاطر نشان ساخت: ظرفیت عظیمی جهت فرهنگ سازی در خصوص تربیت دینی این فرزندان وجود دارد که بایستی از این ظرفیت عظیم به نحو احسنت استفاده کرد.

ایشان  در بخش پایانی سخنان خود به اهمیت فرهنگ سازی در زمینه جذب نوجوانان و جوانان به مسجد در جهت کاهش آسیب های اجتماعی اشاره کرد و افزود: جذب نوجوانان و جوانان به مسجد و استفاده از این ظرفیت عظیم مسلما در کاهش و بروز آسیب ها و معضلات اجتماعی بسیار موثر است و مبلغان بایستی تمهیداتی بیندیشند که نوجوانان و جوانان حضور حداکثری داشته باشند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.