حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2873×
برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) در حسینیه ها بندرلنگه
۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۹:۴۸
شناسه : 16765
بازدید 89
8
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه خبر داد: سرپرست تبلیغات اسلامی بندرلنگه، از برگزاری مراسم جشن ولادت امام رضا(ع) در حسینیه های این شهرستان خبر داد.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حلافی منبع : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی بندرلنگه،حجت الاسلام علی خلیفاوی سرپرست تبلیغات اسلامی بندرلنگه گفت: مراسم جشن و سرور ولادت نورانی و باسعادت  هشتمین امام شیعیان ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در حسینیه ها، هیئات مذهبی و تکایا با حضور خیل عاشقان آن امام به صورت باشکوه برگزار شد.

وی افزود: برپایی مراسم جشن میلاد، نصب بنر و آذین بندی، سخنرانی به منظور تبیین شخصیت علمی و معنوی حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام و بیان کرامات ایشان، جلسات پرسش و پاسخ، محافل قرآنی، ایستگاه های صلواتی و مولودی خوانی را از مهمترین برنامه های هیئت های مذهبی، مساجد و حسینیه ها در این مراسم ولادت بود.

سرپرست تبلیغات اسلامی بندرلنگه، خاطرنشان کرد: تبیین شعائر دینی و زنده نگهداشتن یاد و معارف اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، در افزایش بینش فکری، رشد اخلاقی و فرهنگی اقشار مختلف مردم اثر گذار است.

حجت الاسلام خلیفاوی یادآور شد: امام رضا(ع) از پایگاه مردمى شایسته‌اى برخوردار بود و در همان شهر که مأمون با زور حکومت مى‌کرد، او مورد قبول و مراد همه مردم بود و بر دل‌ها حکم مى‌راند و نشانه‌ها و شواهد تاریخى ثابت مى‌کند که در این دوران، پایگاه مردمى مکتب على(ع) از جهت علمى و اجتماعى تا حدى بسیار رشد کرده و گسترش یافته بود.

وی با بیان اینکه امام رضا(ع) یک شخصیت برجسته و بی نظیر بود و توانست به خوبی معارف اسلامی و دینی را در جهان اسلام گسترش دهد، مطرح کرد: نقش امام رضا(ع) در استحکام مکتب اهل البیت (ع) بی بدیل است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.