حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2872×
برگزاری جشن در حسینیه ها و مساجد شهرستان بندرلنگه در سالروز ولادت امیر مومنان
۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۸:۳۵
شناسه : 14636
بازدید 86
5
دبیر بنیاد غدیر شهرستان بندرلنگه خبر داد: دبیر بنیاد غدیر شهرستان بندرلنگه از برگزاری جشن و سخنرانی در مساجد و حسینیه ها در سالروز میلاد امام علی (ع ) خبر داد.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حلافی منبع : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه، حجت الاسلام مرتضی طاهری دبیر بنیاد غدیر شهرستان بندرلنگه ضمن اعلام این خبر گفت: جشن های سالروز میلاد امام علی (ع) در اکثر حسینیه ها و مساجد شهرستان بندرلنگه برگزار شد. در این جشن ها ضمن اجرای مراسم مولود خوانی و شعر خوانی از سخنرانی روحانیون بومی و غیر بومی استفاده شده است.

وی گفت:‌ ولادت امیرالمومنین حضرت علی (ع) به نام روز پدر نامگذاری شده است. جا دارد که پدران جامعه اسلامی با تاسی از رفتار و کردار امیرالمومنین حضرت علی (ع) الگوی بسیار مناسبی برای خانواده و فرزندان باشند.

دبیر بنیاد غدیر بندرلنگه ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت میلاد امام علی (ع) خاطر نشان کرد: حضرت علی (ع) دارای تمامی صفات والای انسانی است. مسلما پیروی از سبک و زندگی حضرت علی (ع) رمز سعادت بشر است.

حجت الاسلام طاهری در بخش دیگری از سخنان خود به جایگاه پدر در خانواده ها اشاره کرد و افزود:‌پدران جامعه اسلامی آگاه باشند که نقش اساسی در تربیت فرزندان و اصلاح جامعه به وسیله تربیت فرزندان دارند. در بحث عفاف و حجاب و همچنین پرورش روحیه معنوی فرزندان پدران نقش اساسی دارند.

وی در پایان گفت: انشالله با پیروی از الگوی اخلاق و منش امیر مومنان بتوانیم در تربیت و رشد و پرورش روحی خانواده تلاش کنیم و با مطالعه بیشتر در نهج البلاغه بتوانیم از دریای بیکران علم و معرفت مولای متقیان بهره مند شویم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.