حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲ آذر , ۱۴۰۳ Friday, 22 November , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2981×
برکت سازمان تبلیغات به هویت مردمی آن است
۰۶ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۵۸
شناسه : 17121
بازدید 98
4
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان: مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان تاکید کرد: برکت سازمان تبلیغات به هویت مردمی آن است، چرا که این سازمان خیلی بودجه زیاد و زیرساخت‌های فنی ندارد، بلکه هویت مردمی و کارکردن برای مردم موجب شده است که سازمان تبلیغات موثر باشد و موثر بماند.
ارسال توسط : نویسنده : زینب شکوه حسین آبادی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت‌الاسلام غلام حسین حقانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی، اظهار داشت: سازمان تبلیغات یک نهاد پویش یافته انقلاب اسلامی است که بعد از انقلاب ابتدا به صورت شورایی و سپس با فرمان امام به عنوان سازمانی مستقل تاسیس شد که چرایی تشکیل آن تبلیغ دینی بر اساس واقعیت‌ها بوده است.

وی افزود: تبلیغ یعنی رساندن پیام برای تفاهم با مردم تا بتوان آن‌ها را وارد میدان کرد تا در جنگ روایت‌ها جلوی تحریفات دشمن گرفته شود که در بخشی از کار به موفقیت‌هایی دست پیدا کردیم.

حجت الاسلام حقانی بیان‌کرد: واژه‌هایی چون نشر خوبی‌ها و محله همدل بیشتر برای این است که نشان دهیم که دغدغه ما کارهای اجتماعی و فرهنگی است و سازمان تبلیغات به دنبال تبلیغی موثر است، هر چند که تلاش می‌کنیم در به‌روزرسانی و افزایش مهارت مبلغین نیز ماموریت‌های جدی خود را عملیاتی کنیم.

وی ادامه داد: در بخش بانوان کار جدی در حال انجام است و ستاد پیشرفت بانوان در استان آغاز به کار کرده است و برای زنان موثر در جامعه، مبلغات، دختران نوجوان با هدف هویت بخشی به زن ایرانی کارها را پیش می‌برند، چرا که غرب به دنبال این است که موفقیت زن را در شبیه به مرد شدن معرفی کند در حالی که ما می‌خواهیم اعتلای هویتی زن را به نمایش بگذاریم.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، عنوان‌کرد: در بحث هیئت‌ها مقام معظم رهبری انتظار مخاطب‌سازی از هیئت‌ها دارند و باید هیئت‌ها به سمت جهاد تبیین و روشنگری حرکت کنند.

حجت الاسلام حقانی عنوان‌کرد: برکت سازمان تبلیغات به هویت مردمی آن است، چرا که این سازمان خیلی بودجه زیاد و زیرساخت‌های فنی ندارد، بلکه هویت مردمی و کارکردن برای مردم موجب شده است که سازمان تبلیغات موثر باشد و موثر بماند.

وی بیان کرد: یکی چالش‌های جدی ما موازی‌کاری دستگاه‌های فرهنگی است هر چند که همیشه هم فعالیت موازی بد نیست، اما سیاست کلان سازمان تبلیغات، هم‌افزایی با سایر ظرفیت‌ها است و ما هم تلاش می‌کنیم هر جا که لازم بود کمک کنیم و حتی بودن لوگوی سازمان هم برای ما خیلی مهم نیست و بیشتر به انجام کارهای فاخر می‌اندیشیم.

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، عنوان کرد: سایت همدم سازمان تبلیغات موجب شده است که در کشور روزی یک ازدواج رقم بخورد، اما ما هم در سازمان بحث ترویج ازدواج آسان را دنبال می‌کنیم ضمن اینکه سازمان تبلیغات در کلاس‌های مشاوره ازدواج نیز مشارکت دارد.

وی افزود: یکی از برنامه‌های مهم ما ایجاد فضاهای فرهنگی و اجتماعی در سطح استان است بر همین اساس کتابشهر در دو منطقه از استان ایجاد خواهد شد، ضمن اینکه جشنواره رسانه‌ای گوهرشاد نیز در هرمزگان برگزار و 500 اثر نیز از استان هرمزگان به این جشنواره ارسال شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.