حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2871×
باید مفاهیم انقلاب را به نسل جدید انتقال دهیم
۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۸:۰۵
شناسه : 3752
بازدید 743
11
در خطبه های نماز جمعه بستک عنوان شد: رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستک گفت: تمام رویدادها و مناسبت‌ها دینی و سیاسی در نظام انقلاب اسلامی ایران دارای فلسفه‌ هایی معین و مهم است که باید به درستی برای نسل‌ های مختلف انقلاب تبیین شود.
ارسال توسط : نویسنده : شهاب زمانی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستک، حجت الاسلام والمسلمین یونس قائدی در خطبه های این هفته نماز جمعه با اعلام اینکه مقاومت امام در برابر طاغوتیان نماد بارز ایمان وی به خداوند متعال است گفت: امام خمینی (ره) علیرغم تمام سختی‌ ها و توطئه‌ های شوم استکبار جهانی بر عهد خود با ملت ایران پا بر جا ماند و تمام سختی‌ ها را تحمل کرد و به لطف خدا توانست در پاریس تمام جهان را با انقلاب اسلامی آشنا کند.

وی افزود: تمام رویدادها و مناسبت‌ها دینی و سیاسی در نظام انقلاب اسلامی ایران دارای فلسفه‌ هایی معین و مهم است که باید به درستی برای نسل‌ های مختلف انقلاب تبیین شود.باید مفاهیم انقلاب را به نسل جدید انتقال دهیم.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستک اظهار داشت: یکی از مطالبی که رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیرشان مطرح کردند مسئله جهاد تبیین است.فضای مجازی امروز فضایی شده که دشمن برای ایجاد یاس و ناامیدی به آن ورود پیدا کرده و تبدیل به فضایی شده است برای اینکه واقعیت‌ها را دگرگون نشان بدهد و حق و باطل در آن آمیخته می‌ شود.

وی ادامه داد: امروز فضای مجازی فضایی برای هجوم به هویت ملی و مذهبی و فرهنگی ما شده است.امروز هویت دینی ما مورد تهاجم در فضای مجازی است لذا رهبر معظم انقلاب نه فقط در فضای مجازی بلکه در بستر فعالیت‌ هایی که وجود دارد فرمودند که جوانان وارد عرصه تبیین شوند و واقعیت‌ها را حکیمانه و عاقلانه و مبتنی بر مباحث اخلاقی بیان کنند.

حجت الاسلام والمسلمین قائدی اضافه کرد: یکی از هدف‌ های بزرگ دشمنان ایران و اسلام و انقلاب اسلامی، دوری مردم از آرمان‌ ها و ارزش‌ های انقلاب است.توطئه های دشمنان ادامه دارد و باید برای مقابله با حرکت های گمراه کننده دشمن، اقدامات لازم انجام شود.

وی تاکید کرد: آمریکا برای رسیدن به خواسته ‌های خود از ضعف برخی دولت‌ ها استفاده می‌ کند.آمریکا تصور می ‌کند می ‌تواند با یک توافقنامه اختلافات میان ارمنستان و آذربایجان را حل کرده و از این طریق به اهداف شوم خود برسد.

امام جمعه شهرستان بستک در ادامه ضمن تشکر از خدمات فرماندار سابق شهرستان بستک گفت: در دوره ای که آقای حسینی قتالی فرماندار بودند با امکاناتی که در اختیار داشت تلاش های خوبی را انجام داد.آرامش نسبی قابل قبولی در منطقه برقرار بود.حضور سرپرست جدید فرمانداری را نیز خیرمقدم می گوییم و برای ایشان آرزوی توفیق و سلامتی داریم.

انتهای پیام / ش.ز

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.