حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2872×
بازدید مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان از تبلیغات اسلامی بندرلنگه
۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
شناسه : 15856
بازدید 69
4
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان ضمن بازدید از اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه، با سرپرست این اداره دیدار کرد.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حلافی منبع : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی بندرلنگه، حجت الاسلام حقانی مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در حاشیه بازدید از تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه، با حجت الاسلام علی خلیفاوی سرپرست این اداره دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار حجت الاسلام خلیفاوی به ارائه عملکرد این اداره پرداخت و بیان داشت: شهرستان بندرلنگه استعداد خوبی برای توسعه و تعمیق فعالیت‌های فرهنگی حوزه دین دارد و این امر مستلزم حمایت و برنامه ریزی دقیق برای اجرای فعالیت های فرهنگی است.

وی تصریح کرد: تغذیه فکری مبلغین، توسعه مفاهیم قرآنی، تعامل با سازمان ها و حوزه علمیه در راستای اشاعه اصول و ارزش های دینی و توسعه مراکز تبلیغی و برنامه های تبلیغی از جمله برنامه های اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه در راستای اشاعه ارزش های اسلامی در جامعه است.

حجت الاسلام حقانی مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان به نقش سازمان تبیلغات اسلامی در جامعه اشاره کرد و افزود: نقش سازمان تبلیغات اسلامی در مدیریت فضای مذهبی جامعه بسیار اثرگذار است اما با توجه به انتظارات فراوان از این نهاد و ماموریت های محوله آن، انتظار پشتیبانی مالی و اجرایی بیشتری از دستگاه های اجرایی هست تا بتواند این سازمان نقش کارآمد خود را ایفا نماید.

گفتنی است در آخر از قسمت های مختلف این اداره سرکشی کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.