حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2868×
بازدید رئیس اداره تبلیغات اسلامی جاسک از مکتب خانه روستای گوان
۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵
شناسه : 4601
بازدید 279
9
رئیس اداره تبلیغات اسلامی در سفر به روستای گوان از مکتب خانه درحال ساخت این منطقه بازدید و با امام جمعه این روستا دیدار کرد.
ارسال توسط : نویسنده : علمدار طاهری اردلی منبع : سازمان تبلیغات اسلامی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان،درآستانه فرارسیدن هفته وحدت و میلاد پرخیر و برکت رسول اکرم(ص) و فرزند بزرگوارشان،حضرت امام جعفرصادق(ع) ،حجت الاسلام محمد صحرانشین،رئیس اداره تبلیغات اسلامی در سفر به روستای گوان ضمن دیدار با مولوی قلی زاده از علمای اهل سنت و امام جمعه گوان ضمن تبریک هفته وحدت به تشریح برنامه های مهرواره اوج پرداخت و ازعلمای اهل سنت به ثبت نام و شرکت در فعالیت های جهادی مهرواره،دعوت کرد.

وی در این دیدار حادثه غمبار انفجار در مساجد افغانستان و شهادت جمعی از شیعیان نمازگزار را به امت اسلامی بویژه علمای جهان اسلام تسلیت گفت و اینگونه حوادث را توطئه دشمنان اسلام با هدف اختلاف میان شیعه و اهل سنت برشمرد و آن را محکوم کرد.

در ادامه دیدار مولوی قلی زاده نیز این حادثه تروریستی را محکوم کرد و از شیعیان افغانستان خواست با خویشتن داری مجازات عاملان حادثه را خواهان و پیگیری کنند و در جمعه های آتی و مجالس عمومی بعدی با هوشیاری کامل امنیت را برقرار نمایند.

در ادامه از مکتب خانه در حال ساخت روستا بازدید و مقرر شد تا تکمیل ساختمان مکتب خانه، برای صدور مجوز فعالیت قرانی و ایجاد خانه قرآنی پیگیری لازم از طریق اداره تبلیغات اسلامی و دارالقران کریم استان هرمزگان صورت پذیرد

درپایان نماز جماعت مغرب و عشاء به امامت مولوی قلی زاده ، اقامه شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.