حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2871×
اولین نشست مداحان و ذاکران خواهر در بندرعباس برگزار شد
۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۱
شناسه : 25566
بازدید 31
3
با حضور معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان؛ مداحان و ذاکران خواهر شهرستان بندرعباس، اولین نشست خود را با حضور معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان برگزار کردند.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی حسینی، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان در اولین نشست مداحان و ذاکران خواهر بندرعباس گفت: اگر ولایت نباشد از نماز، روزه و سایر واجبات دینی اثری نمی‌ماند.

وی با اشاره به ساختار هیأت مذهبی افزود: هیأت یک جمع مؤمنانه است که به دنبال احیای امر اسلام و اهل بیت(ع) است، احیای امر نیز همان ولایت است که بر همه چیز، محوریت دارد، بنابراین در هیأت و مسجد و … به دنبال احیای ولایت هستیم.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان ضمن تعريف مسئله ولایت تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب، کتابی تحت‌ عنوان طرح کلی اندیشه اسلامی نوشته‌اند که توصیه می‌کنم این کتاب را بخوانید، ایشان در این کتاب، توحید، ایمان، معاد، نبوت و ولایت را به خوبی تعريف کرده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی بیان داشت: برای مسئولان هیأت‌های مذهبی به عنوان یک فرد تاثیرگذار در جامعه که رسالتش احیای امر اسلام و ولایت است، بسیار مهم است که مسئله ولایت را مجدد بازخوانی کنند.

وی تأکید کرد: ولایت به دنبال آن است تا یک جریان فرا شبیه خود سازد، آنچه در هیأت مذهبی آن را دنبال می‌کنیم مسئله ولایت است، بدین معنی که همبستگی و یکپارچگی در یک فضای فکری بین خدا، اهل بیت(ع) و مردم ایجاد شود، در زندگی روزمره ما چیزی از مسئله ولایت خارج نیست.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.