حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2872×
اوقات فراغت معیار مناسبی برای استحکام ساختار تربیتی جامعه است
۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۸:۴۳
شناسه : 16148
بازدید 65
4
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه در دیدار با مسئول نمایندگی عقیدتی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان و مسئول طرح تربیت صالحین شهرستان بندرلنگه: سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه با مسئول نمایندگی عقیدتی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان و مسئول طرح تربیت صالحین شهرستان بندرلنگه جهت تحقق فعالیت‌های تربیتی در مناطق مختلف شهرستان بندرلنگه دیدار و گفتگو کردند.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حلافی منبع : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی بندرلنگه،حجت الاسلام علی خلیفاوی سرپرست تبلیغات اسلامی بندرلنگه در دیدار با مسئول نمایندگی عقیدتی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان و مسئول طرح تربیت صالحین شهرستان بندرلنگه گفت: بهره برداری شایسته از فرصت های فراغت،جامعه را به سوی سازندگی اخلاقی و شکوفایی اقتصادی هدایت می کند.

وی افزود: اوقات فراغت یکی از مسائل مهم نوجوانان و جوانان است،چرا که آسیب هایی که ممکن است از راه اوقات فراغت بی برنامه بر جامعه وارد شود بر هیچ کس پوشیده نیست.

حجت الاسلام خلیفاوی تصریح کرد: شناخت نیازمندی ها و رفع احتیاجات و برنامه ریزی صحیح برای اوقات فراغتی که جوانان در اختیار دارند باعث می شود تا خلاقیت ها و نوآوری ها همراه با تفکر سیال نمود خود را نشان دهند.

سرپرست تبلیغات اسلامی بندرلنگه خاطرنشان ساخت: اوقات فراغت بخش مهمی از زندگی انسان ها را تشکیل می دهد، اگر افراد برنامه ای مشخص برای گذراندن مفید اوقات فراغت خود نداشته باشند این بی برنامگی سایر جنبه های زندگی را بطور چشمگیری تحت شعاع خود قرار می دهد و فسادانگیز است.

وی بیان داشت:  نظیر به رویکرد سازمان تبلیغات اسلامی مبنی بر همکاری در برنامه های اوقات فراغت، این طرح مورد اهمیت و در اولویت اول بوده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.