حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2872×
انسان با رعایت عفاف و حجاب به سعادت می رسد
۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۸:۲۸
شناسه : 12560
بازدید 83
4
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه : رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه، گفت: انسان با رعایت عفاف و حجاب به سعادت می رسد.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حلافی منبع : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی بندرلنگه، حجت الاسلام علی خلیفاوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه به بیان مسئله حجاب پرداخت و گفت: عفاف و حجاب ریشه در مبانی دینی ما دارد و مطمئناً رعایت این اصول به نفع جامعه است، وقتی خداوند دستوری را وضع می‌کند برای محدودیت نیست بلکه خیر و سعادت انسان در رعایت این حد و حدودها است که تأثیرات بسیار زیادی در جامعه دارد پس فلسفه اصلی رعایت عفاف و حجاب این است که انسان به سعادت می‌رسد.

حجت الاسلام خلیفاوی اضافه کرد: ترویج عفاف و حجاب در جامعه به عوامل متعددی بستگی دارد و یکی از این عوامل توجه به سبک زندگی است که مقام معظم رهبری همواره به آن اشاره کرده‌اند و این بحث ابعاد و زوایای مختلفی دارد و یکی از این ابعاد تحکیم پوشش عفاف و حجاب در خانواده‌هاست، خانواده‌های ما باید سعی کنند سبک زندگی اسلامی و سیره اهل بیت را در زندگی خود جاری و ساری کنند.

وی عنوان کرد: بدحجابی دلایل متعددی دارد که می توان از عمده ترین علل آن به کسب موقعیت کاذب در جامعه با خودنمایی و تبرج، ضعف ایمان و نیز خالی کردن عقده ها اشاره کرد، بدحجابی ریشه در فقر فرهنگ دینی دارد و افراد بدحجاب و بی حجاب بیشتر از نظار اعتقادی متزلزل هستند.

رئیس تبلیغات اسلامی بندرلنگه، تصریح کرد: جایگاه و منزلت زن مسلمان در دین اسلام بسیار رفیع ترسیم شده است اما دشمنان دین و مذهب با ایجاد شبهات در فضای مجازی و تبلیغ بی حجابی قصد دارند جایگاه اصلی زن را نابود کنند، دشمنان انقلاب اسلامی با هجمه های فرهنگی قصد تهی کردن اعتقادات مردم از درون خانواده ها را دارند که مساله نفوذ از طریق این هجمات بیان می‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.