حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2873×
امروز اولویت دشمن هدف قرار دادن امید مردم ایران است
۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۶:۴۴
شناسه : 17548
بازدید 80
9
به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه؛ مهمانی بزرگ غدیر در شهر بندرکنگ حجت الاسلام خلیفاوی رئیس اداره تبلیغات شهرستان بندرلنگه بیان کرد: امروز اولویت دشمن هدف قرار دادن امید مردم ایران است.
ارسال توسط : نویسنده : فاطمه ربیعه منبع : اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه؛ مهمانی بزرگ غدیر در بندرکنگ با حضور امام جمعه بندرلنگه، جانشین ناحیه مقاومت بسیج، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، مسئول گارد اداره بنده و تعدادی از مسئولین و اقشار مردم در موکب میدان برکه سنگی بندرکنگ برگزار شد.

در این مراسم امام جمعه به ایراد سخنرانی پرداخت و از خادمین این‌ موکب تقدیر کردند.

حجت الاسلام خلیفاوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی نیز در حاشیه این خبر بیان داشت: امروز اولویت دشمن هدف قرار دادن امید مردم ایران است. قطعاً این جشن و رویداد‌ها به دلیل پیوندی که با خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام دارد امید افزا، نشاط آفرین و موجب انسجام اجتماعی است. حب امیرالمومنین علیه‌السلام در دل همه مردم است و این رویداد محبان امام علی علیه‌السلام را گردهم جمع می‌کند تا ساعت خوشی را سپری کنند. شاد کردن دل مردم با گره خوردن به نام امام علی(ع) یکی از اهداف برگزاری این جشن است

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.