حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2872×
امامت، مهم‌ترین گفتمان رایج شبکه تبلیغ است
۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۹:۳۹
شناسه : 5634
بازدید 96
2
راهیار بنیاد هدایت استان خراسان شمالی: حجت‌الاسلام مجید بداریه گفت: امامان روستا باید در راستای تقویت مدل حکمرانی امامت و امت توانمند شده و مهارت‌های لازم را برای اداره امور مختلف جامعه کسب کنند.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، حجت‌الاسلام بداریه، راهیار بنیاد هدایت در استان خراسان شمالی امروز در نشست توجیهی امامان روستا اظهار کرد: مدل حکمرانی امامت و امت، راهبری خدمت‌رسانی اجتماعی، فردی و معنوی در همه شئون زندگی افراد جامعه است که باهدف تحقق گام دوم انقلاب موجب خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت‌های امامان در مساجد و محله‌ها باید به سمت مدل امامت و امت سوق یابد؛ به‌نحوی‌که مسجد به کارکردهای اصلی خود که همان محلی برای رفع‌ورجوع مسائل و مشکلات جامعه بوده است، نزدیک شود.

حجت‌الاسلام بداریه تصریح کرد: مدل امامت جامع همه فضیلت‌های مدیریت‌های قبلی و فاقد خلأها و مشکلات آن مدل‌ها است؛ عقل کامل آن را تکمیل و ترسیم کرده است.

وی تأکید کرد: هر امام باید مدیریت راهبری محله‌اش را آرام‌آرام بر عهده بگیرد و برای رفع موانع و مشکلات محله، مردم را پای‌کار بیاورد و با استفاده از ظرفیت‌های موجود در آن فرصت سازی کند.

راهیار بنیاد هدایت در استان خراسان شمالی در پایان خاطرنشان کرد: الگوسازی و گفتمان سازی دو گام اصلی برای رسیدن به این هدف است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.