حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2871×
اطعام ۱۰۰۰ خانواده در قالب پویش همدلی غدیر خم در بیله سوار
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۸:۴۳
شناسه : 641
بازدید 132
4
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیله سوار خبر داد؛ به همت اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل، یک هزار خانواده در قالب پویش همدلی غدیر خم اطعام می‌شوند.
ارسال توسط : نویسنده : زینب شکوه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل، حجت‌الاسلام قربانی به برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی بیله سوار در دهه امامت و ولایت اشاره کرد و گفت: به منظور ترویج و توسعه فرهنگ علوی و با هدف دستگیری از نیازمندان و خانواده‌های بی بضاعت، یک هزار خانواده در قالب پویش همدلی غدیر خم اطعام می‌شوند.

وی از بازسازی واقعه غدیر خم در این شهرستان خبر داد و افزود: در عصر روز غدیر خم برنامه فرهنگی در قالب نمایش بازسازی واقعه غدیر، با هدف ایجاد ارتباط بصری و تبیین فلسفه غدیر خم در میدان اصلی این شهر اجرا می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیله سوار به عناوین دیگر برنامه‌های گرامی داشت دهه امامت و ولایت اشاره و خاطرنشان کرد: سخنرانی، مدیحه سرایی، تزئین و فضاسازی شهر، دیدار با خانواده سادات شهرستان، تجلیل از سادات و اجرای مسابقات فرهنگی از برنامه‌های ایام غدیر در شهرستان بیله سوار است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.