حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2872×
استفاده از ظرفیت فرماندهان دوران دفاع مقدس برای معرفی رخدادهای عملیات های بیت المقدس
۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸
شناسه : 10068
بازدید 94
4
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه: حجت الاسلام علی خلیفاوی رییس اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه به مناسبت روز مقاومت و ایثار و سالروز فتح خرمشهر پیامی صادر کردند.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حلافی منبع : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه
پ
پ

حجت اسلام علی خلیفاوی رئیس اداره تبلیغات بندرلنگه با بیان اینکه فتح خرمشهر درس‌های عبرت آموز زیادی برای ما به همراه دارد، گفت: رزمندگان اسلام در جریان فتح خرمشهر در حالی که شاهد توطئه های دشمنان در مرزهای غرب و شمال غرب کشور بودیم توانستند حماسه ای ماندگار خلق کنند.

وی بیان کرد: فتح خرمشهر تداعی کننده از خود گذشتگی‌ها و رشادت های رزمندگان اسلام و ملت بزرگ ایران با هدایت‌های فرمانده کل قوا است که برای دفاع از مملکت جان خود را نثار کردند.صدام که با آن همه توپ و تانک به پشتوانه دنیای استکبار آمده بود چند روزه به تهران برسد و ایران را فتح کند، با ایستادگی رزمندگان اسلام مواجه شد که با ایثار و از خودگذشتگی خود توانستند صدام را در خرمشهر نگه دارند.ما باید از ظرفیت فرماندهان دوران دفاع مقدس برای معرفی رخدادهای عملیات‌های مهمی مثل عملیات بیت المقدس استفاده کنیم.

رئیس اداره تبلیغات بندرلنگه در ادامه تصریح کرد: عملیات بیت المقدس را که به آزادسازی خرمشهر انجامید، نقطه عطفی در دفاع مقدس هست و جمله تاریخی حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد، ارزش و بزرگی عملیات بیت المقدس را اثبات می‌کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.