حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2945×
استفاده از ظرفیت بانوان در پیشبرد اهداف قرآنی و اجتماعی شهرستان بستک
۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۲
شناسه : 24488
بازدید 79
9
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستک گفت: یکی از گروه های موثر در جوامع مختلف بانوان هستند که می توان با استفاده از ظرفیت بانوان در پیشبرد اهداف قرآنی و اجتماعی نقش بسزایی ایفا کرد.
ارسال توسط : نویسنده : شهاب زمانی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی دمی زاده در دیدار با سید سلیمان حسینی امام جمعه اهل سنت شهر بستک گفت: شما یک چهره تاثیرگذار در بستک هستید که سلایق مختلف در کنارتان هستند و با همفکری و هم‌افزایی قطعا کارها بهتر جلو خواهد رفت.

وی افزود: ما مبلغ دین هستیم و ترویج دین یک امر اخلاقی است که با صبر و حوصله باید ادامه داد.به داشتن نیروهایی مثل شما افتخار می کنیم و رویکرد شما در مسائل هم ستودنی است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستک خاطرنشان کرد: یکی از گروه های موثر در جوامع مختلف بانوان هستند که می توان با استفاده از ظرفیت بانوان در پیشبرد اهداف قرآنی و اجتماعی نقش بسزایی ایفا کرد.

امام جمعه اهل سنت شهر بستک نیز با اعلام استقبال بسیار خوب از کلاس های قرآنی در سطح شهرستان اظهار داشت: باید بدنبال یادگیری باشیم تا کارها را به نحو احسن پیش ببریم.

وی ضمن گفتگو درخصوص مسائل دینی افزود: هم افزایی و مشارکت در امور دینی و اجتماعی سبب برکات و آثار فراوان خواهد شد.

سید سلیمان حسینی در پایان بر اخذ مجوز برای فعالیت های قرآنی تاکید کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.