حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ Sunday, 8 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2860×
اربعین شهدای خدمت‌؛ ادای احترام مردم بندرلنگه به خادم خورشید
۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۵
شناسه : 24284
بازدید 67
3
مراسم اربعین شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور کشورمان و شهدای خدمت پنجشنبه 7 تیرماه 1403 با حضور پرشور اقشار مختلف مردم و مسئولان و خانواده معظم شهدا در حسینیه حداد شهرستان بندرلنگه برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : حسن دریاورز
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه؛ مراسم اربعین شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور کشورمان و شهدای خدمت پنجشنبه 7 تیرماه 1403 با حضور پرشور اقشار مختلف مردم و مسئولان و خانواده معظم شهدا در حسینیه حداد شهرستان بندرلنگه برگزار شد.

در این مراسم معنوی، حجت الاسلام ابراهیم شریفی امام جمعه شهرستان بندرلنگه ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای خدمت و شهدای هفتم تیرماه، به ویژگی های شخصیتی شهید رییسی بزرگوار پرداخت و اظهار کرد: شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور شهید و خدوم کشورمان، مطیع محض اوامر ولی فقیه بود و در راستای تقویت و پیشرفت ایران اسلامی و خدمت صادقانه به مردم پرکار و خستگی ناپذیر بود.

حجت الاسلام ابراهیم شریفی، شهید جمهور، مدیر، دلسوز، پاکدست، مخلص، پرکار، متواضع و به تعبیر مقام معظم رهبری جامع الاطراف بودن را از دیگر ویژگی های بارز شهید رییسی عنوان کرد.

وی در ادامه افزود: شهید رییسی بسیار اثرگذار و انسانی با پشتکار بالا بود که از فرصت ها استفاده می کرد. وی بسیاری از مشکلات کشور را حل کرد و چندین پروژه راکد را راه‌اندازی و به سرانجام رساند.

حجت الاسلام شریفی با اشاره به فرازی از نهج البلاغه گفت: در عهدنامه مالک اشتر، حضرت علی (ع) خطاب به وی فرموده است: از مهمترین مواردی که باعث اعتماد مردم به کشورت خواهد شد، انجام خدمت مخلصانه، پائین آوردن هزینه ها و کم کردن محدودیت های مردم است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان در پایان بیان کرد: شرکت در انتخابات تداوم راه شهیدان است و بایستی با شرکت در انتخابات، اقتدار الهی، مردمی نظام جمهوری اسلامی را تقویت کرد.

شیخ مسعود راهبر امام جمعه اهل سنت شهرستان بندرلنگه با اشاره به عملکرد شهید جمهور و دولت سیزدهم در راستای دستورات رهبر معظم انقلاب عنوان کرد: این اتفاقی که برای شهید جمهور و وزیر امور خارجه افتاد، اگر در هر کشوری رخ می داد قطعا دچار بحران های سیاسی و هرج و مرج می شد اما با درایت رهبر معظم انقلاب به عنوان ولی فقیه و تاکیداتی که ایشان داشتند، آرامش را در کشور ایجاد کردند.

شیخ مسعود راهبر از انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به عنوان یک انتخاب بزرگ یاد کرد و گفت: مردم با شرکت در این انتخابات و گزینش فرد اصلح در واقع سرنوشت خود را رقم خواهند زد.

سرهنگ پاسدار سید حسن فاطمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرلنگه همچنین یادآور شد: گفتمان شهید رییسی پیشرفت توام با عدالت و مبتنی بر آرمان های انقلاب و فرمایشات رهبر معظم انقلاب بود و قطعا این راه نیز با انتخاب فردی اصلح و کارآمد ادامه پیدا خواهد کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرلنگه همچنین با اشاره به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: چهار ویژگی انتخابات مطلوب در جمهوری اسلامی از دیدگاه رهبرمعظم انقلاب، مشارکت قوی، رقابت واقعی، سلامت و امنیت عنوان شد که ما به عنوان کارگزاران دولت شهید رییسی، ضمن عمل به فرمایشات رهبری، خود را ملزم به حفظ سلامت انتخابات و امانتداری از رای مردم می دانیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.