حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2945×
ادارات‌ تبلیغات اسلامی در شهرستان‌ها، ظرفیت خوبی برای انجام فعالیت‌های مشترک است
۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱:۳۳
شناسه : 26592
بازدید 5
0
رئیس حوزه هنری هرمزگان رییس حوزه هنری استان هرمزگان گفت: ادارات‌ تبلیغات اسلامی در شهرستان‌ها، ظرفیت خوبی برای انجام فعالیت‌های مشترک در حوزه فرهنگی است
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، نشست مشترک حوزه‌ هنری استان هرمزگان با مدیرکل و مسئول رسانه اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، کارشناسان و ریاست حوزه هنری انقلاب اسلامی هرمزگان برگزار شد.

در این نشست ابتدا، به ظرفیت های پیش رو در زمینه های هنری و اجتماعی تبلیغی در سطح استان اشاره و ضمن مروری بر روی موفقیت آمیز بودن فعالیت های مشترک ما بین در زمینه های مختلف از گذشته تا امروز، مقدمه ای برای همکاری دوچندان عنوان کردند.

 سعید عبدلی زاده رئیس حوزه هنری استان هرمزگان اظهار داشت: ذات فعالیت های تبلیغی به خوبی پذیرای هنر و نقش‌پذیری هنر در عرصه های تبلیغی و فعالیت های انقلابی علی الخصوص جبهه مقاومت است.

وی افزود: ادارات تبلیغات اسلامی، ظرفیت ویژه ای برای عموم اقشار جامعه به ویژه مساجد و محلات است که به خوبی می‌شود با همکاری های پیش رو از آن بهرمند شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.