حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2868×
اختتامیه رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در هرمزگان برگزار شد
۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۹
شناسه : 24901
بازدید 90
6
اختتامیه رویداد ملی جوانی جمعیت در استان هرمزگان با حضور جمعی از مسئولان استانی در بندرعباس برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، رویداد ملی جوانی جمعیت با شعار “سهم من از جوانی ایران” با حضور مسئولان استانی به کار خود پایان داد.

رویداد جوانی جمعیت از آغاز دولت سیزدهم و از بدو فرمان رهبری در راستای تقویت جوانی جمعیت در هرمزگان هر ساله برگزار می شود که در سال‌جاری همزمان با برگزاری آیین اختتامیه کنشگران جمعیت در بندرعباس برگزار شد.

در آئین اختتامیه این رویداد، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین حقانی مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان، احسان کامرانی معاون سیاسی، أمنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان، محدثه درویشی مدیرکل امور بانوان استانداری هرمزگان، غلامعلی جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، به ایراد سخن پرداختند.

در پایان آیین اختتامیه رویداد جوانی جمعیّت در هرمزگان در بخش رسانه فعال در حوزه جوانی جمعیت راضیه سالاری خبرنگار روزنامه دریای اندیشه را برتر شناخت.

راضیه سالاری خبرنگار تحریریه دریای اندیشه با اثرات، ایران قوی، ایران پرجمعیت‌ است، رشد ۲.۱۴ شاخص نرخ باروری در هرمزگان، جوانان در آرزوی خانه/ نبود مسکن برای جوانان مانع از رشد جمعیت است، در این رویداد خوش درخشید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.