حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2872×
زمینه لازم برای نقش آفرینی دانشجویان دغدغه مند به آینده کشور ایجاد شود
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۸:۲۷
شناسه : 13008
بازدید 79
8
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه در جمع دانشجویان: سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه گفت: زمینه لازم برای نقش آفرینی دانشجویان دغدغه مند به آینده کشور ایجاد شود.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حلافی منبع : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه، حجت الاسلام علی خلیفاوی سرپرست تبلیغات اسلامی بندرلنگه به مناسبت هفته بسیج دانشجویی در جمع دانشجویان حضور یافت و ضمن تبریک هفته بسیج به دانشجویان گفت:با توجه به توطئه های مختلف دشمنان بر علیه نظام و انقلاب، تشکیل بسیج سد دفاعی در برابر این دسیسه های دشمنان بود.

سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه با اشاره به اینکه بسیجیان و فرزندان این ملت در دوران جنگ تحمیلی خوش درخشیدند، گفت: فرزندان این مرز و بوم در دوران دفاع مقدس در پیکار با دشمنان به نبرد علوی و عاشورایی پرداخته و گفتمان مقاومت انقلاب را به خوبی نشان دادند.

وی به نقش بسیج در همه عرصه ها بعد از دفاع مقدس اشاره کرد و با بیان اینکه آرزوهای دشمن برای تضعیف نظام و انقلاب اسلامی با نقش آفرینی مردم و بسیجیان به گور خواهد رفت،
افزود: محرومیت زدایی، خنثی کردن توطئه ها و فتنه های دشمنان، ساخت و ساز و آبادانی، جهاد سازندگی و… از برنامه هایی بود که این قشر در دستور کار خود قرار دادند.

حجت الاسلام خلیفاوی از بسیج به عنوان سرمایه عظیم ملت ایران اسلامی یاد کرد و گفت: این نیروی ارزشی در بزنگاه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در خدمت به نظام و انقلاب حضور دارد.

سرپرست تبلیغات اسلامی بندرلنگه خاطرنشان کرد: علی رغم گذشته چهار دهه از عمر نظام و انقلاب اسلامی و عبور از جنگ سخت، نرم، و جنگ نیمه سخت بسیج توانست آثار خوبی از خود برجای بگذارد.

خلیفاوی در پایان گفت: بسیجیان با روحیه مردمی در زمینه ایجاد اتحاد، خدمت رسانی و رفع چالش ها خون های بسیاری را تقدیم انقلاب کرده است.استفاده از توان علمی و اجرایی دانشجویان مومن و انقلابی برای حل مسائل اولویت دار کشور اثربخش است و باید زمینه لازم برای نقش آفرینی دانشجویان دغدغه مند به آینده کشور ایجاد شود.

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.